media

 

Betway har varit the Hammers huvudsponsor sedan februari 2015, och partnerskapet har varit så pass framgångsrikt för båda parter att det har lett till att den nya långsiktiga affären slutfördes.

Under de första fyra åren har Betway och West Ham United arbetat hand i hand för att the Hammers supportrar ska ha en närmare koppling till sina hjältar och skapa minnen för livet.

Initiativ som Betway Academy, Betway Fan Taxi och West Ham Supermarket Sweep visar på Betways engagemang för att ytterligare förstärka de redan starka känslorna och banden som Hammers fans har till sin klubb, och det här är något som supportrar kan förvänta sig mer av tack vare förlängningen av avtalet. Se YouTube-klippet:

Anthony Werkman, VD för Betway, kommenterade: ”Vårt partnerskap med West Ham har varit en stor framgång de senaste fyra åren och vi är stolta över att kunna förlänga det med ytterligare sex.”

”Det är en klubb som har en av de mest hängivna supporterskarorna inom sporten och vi har byggt upp ett starkt förhållande med dem genom några oförglömliga upplevelser och minnen.”

”Det här är något vi är helt engagerade i och vi är mycket glada att fortsätta vårt partnerskap med klubben.”

Karren Brady, West Hams Uniteds vice ordförande, sade: ”Vi är mycket glada över att förlänga vårt partnerskap med Betway. Efter att ha arbetat framgångsrikt tillsammans under fyra år, så visar detta nya, långsiktiga och rekordstora kommersiella avtalet på förtroendet som Betway har i West Ham United och i vårt ikoniska varumärke som ett av världens största fotbollsvarumärken.”

”Vi ser fram emot vårt fortsatta samarbete med Betway nu när vi påbörjar nästa kapitel för vår eminenta klubb, och vi kommer att använda det här partnerskapet som en plattform för framgång, både på och utanför planen.”